Zapytanie ofertowe termomodernizacja Wyzwolenia 49B

Zapytanie ofertowe

 

1)      Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

1.         Przedmiotem zamówienia jest:

Termomodernizacja ściany wzdłużnej (od strony klatek schodowych) wraz z wymianą okienek piwnicznych i obróbek blacharskich na budynku przy ul. Wyzwolenia 49B

2.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązuje się wykonać w budynku mieszkalnym położonym w Żurominie przy ul. Wyzwolenia 49B  prace remontowe  termomodernizacyjne na ścianie wzdłużnej (od strony klatek schodowych),  według  zakresu  i technologii robót, zawartych w kosztorysie inwestorskim (obmiar), stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

3.       Wymagane dokumenty

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :

·         Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Oferenta ( załącznik nr 1 ),

·         Kosztorys ofertowy– wypełniony i podpisany przez Oferenta ( załącznik nr 2 ),

·         Wzór umowy – podpisany i zaakceptowany przez Oferenta ( załącznik nr 3 ),

·       Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału techniczno-kadrowego do wykonania danego zadania (dopuszcza się kooperację podwykonawczą). ( załącznik nr 4 ),

·       Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych.

2)      Termin wykonania zamówienia

1.       Termin wykonania min. 20% całości zamówienia:  od zawarcia umowy do 30.04.2025r.

2.       Termin wykonania całości zamówienia:  od zawarcia umowy do 30.09.2025r.

3)      Warunki realizacji zamówienia

1.       Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty, kuriera bądź doręczona osobiście do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ,,Żurominianka” ul. Wyzwolenia 31, 09-300 Żuromin, pokój nr 1 (Sekretariat).

4)      Osoba do kontaktów

1.         W sprawie przedmiotu zamówienia:

        Hubert Grabowski – tel. 509-637-707

        Paweł Kowalczyk – tel. 23 657-28-09

 

 

5)      Opis sposobu przygotowania oferty

1.          Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 

2.          Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

3.          Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

6)      Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę

1.         Ofertę proszę złożyć do dnia 04.10.2024r. do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Termomodernizacja ściany wzdłużnej od strony klatek schodowych na budynku wielorodzinnym przy ul. Wyzwolenia 49B”..

2.         Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

3.         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.         Termin otwarcia ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni w dniu 04.10.2024r. o godz. 11:00

7)      Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.         Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

2.         Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

8)      Kryteria oceny ofert

1.          Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %

2.          Punkty zostaną obliczone wg wzoru:

 

                                              najniższa cena  brutto spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów  =  —————————————————————-  x  100

                    cena  brutto badanej oferty

 

3.          Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać  – 100.

4.          Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.

9)      Składanie ofert dodatkowych.

1.     Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert  jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

2.     Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

10)    Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu

1.     Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2.     Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3.     Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

11)   Podstawa nieudzielenia zamówienia

1.     Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

2.     Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

3.     W przypadku, o którym mowa w punkcie 9, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.

4.     Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

5.     Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

12)    Informacje dodatkowe

1.     Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.

2.     Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

3.     Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4.     Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty sporządzone w formie pisemnej,
w zapytaniu ofertowym.

 

5.     Oferenci mogą brać udział przy otwarciu ofert.

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Dane kontaktowe
SMLW "Żurominianka"

Adres

ul. Wyzwolenia 31 

09-300 Żuromin

 

Telefon

tel.: +48 (023) 657 28 09

e-mail: zurominianka@smzurominianka.pl

Konta do wpłat

Bank Spółdzielczy w Żurominie:

93 8242 0008 2001 0002 2549 0001

Bank PKO B.P.:

54 1020 1592 0000 2402 0012 0642