Zapytanie ofertowe – przegląd kominiarski

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień SML-W „Żurominianka” wprowadzonego Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 22/2023 z dnia 12.09.2023r.

 

 

Zapytanie ofertowe

 

1)      Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowego (rocznego) przeglądu kominiarskiego w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących pod zarządem Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Żurominianka”, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz z zachowaniem aktualnych przepisów BHP i Ppoż.

2.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje:

1.    Sprawdzenie drożności i szczelności kanałów kominowych oraz ich prawidłowego połączenia z danym lokalem.

2.    Odgruzowywanie przewodów oraz inne dodatkowe prace konieczne do wykonania po przeprowadzeniu przeglądu przewodu kominowego.

3.    Wykonanie protokołów z przeprowadzonego przeglądu (protokół musi być podpisany przez osobę uprawnioną oraz pełnoletniego użytkownika lokalu).

4.    W przypadku nie wykonania całości zlecenia w jednym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia dwóch nowych terminów w tej samej cenie.

5.    Zamówienie obejmuje ok. 914 lokali mieszkalnych oraz 9 lokali użytkowych. 

2)      Termin wykonania zamówienia

     Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.06.2025 r.

3)      Warunki realizacji zamówienia

1.    Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Administracji Spółdzielni na adres 09-300 Żuromin ul. Wyzwolenia 31 (pok. nr 7)

2.    Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.

4)      Osoba do kontaktów

W sprawie przedmiotu zamówienia:

Hubert Grabowski, tel. 509-637-707
Paweł Kowalczyk, tel. 23 657-28-09

5)    Opis sposobu przygotowania oferty

1.         Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 

2.         Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

3.         Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

4.         Wymagane dokumenty:

Oferta powinna zawierać:

·         Nazwę i adres oferenta.

·         Cenę jednostkową netto i brutto za wykonanie kontroli okresowej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych.

·         Wycena typowych robót kominiarskich.

·         Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

·         Kopię posiadanych uprawnień (kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim).

·         Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału techniczno-kadrowego do wykonania zadania.

·         W przypadku osoby fizycznej: aktualny wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz przynależność do zrzeszenia kominiarzy.

·         W przypadku osoby prawnej: osoba wykonująca i nadzorująca prace musi posiadać aktualny wpis na listę członków PIIB oraz należeć do zrzeszenia kominiarzy.

·         Termin płatności.

6)    Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę

1.       Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Spółdzielni (pok. nr 1) do dnia 14.05.2025 r. do godz. 12:00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2025 r. o godz. 11:00.

3.       W tytule oferty proszę wpisać: „Oferta na przegląd kominiarski 2025”.

4.       Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7)    Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.       Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.

2.       Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

3.       Oferta powinna zawierać:

·         cenę jednostkową netto/brutto za wykonanie przeglądu w jednym lokalu mieszkalnym,

·         cenę jednostkową netto/brutto za wykonanie przeglądu w jednym lokalu użytkowym,

·         cenę jednostkową, niezbędną do wystawienia nowego zlecenia w przypadku nie wykonania całości zamówienia w założonych terminach (cena ta będzie podstawą do rozliczenia ewentualnych dodatkowych zleceń na przeglądy w terminie uzupełniającym).

4.       Wycena jednej roboczogodziny odgruzowywania przewodów lub innych robót nieprzewidzianych (np. kucie, wykonanie nawiewu).

8)    Kryteria oceny ofert

1.         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %

2.         Punkty zostaną obliczone wg wzoru:

 

                                              najniższa cena  brutto spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów  =  ———————————————————————————  x  100

                                                                                            cena  brutto badanej oferty

 

3.         Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać  – 100.

4.         Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.

9)    Składanie ofert dodatkowych.

1.    Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert  jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

2.    Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

10)          Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu

1.    Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2.    Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3.    Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

11)          Podstawa nieudzielenia zamówienia

1.    Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

2.    Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

3.    W przypadku, o którym mowa w punkcie 9, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.

4.    Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

5.    Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

12)          Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.

2.    Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

3.    Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4.    Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty sporządzone w formie pisemnej,
w zapytaniu ofertowym.

5.    Oferenci mogą brać udział przy otwarciu ofert.

Dane kontaktowe
SMLW "Żurominianka"

Adres

ul. Wyzwolenia 31 

09-300 Żuromin

 

Telefon

tel.: +48 (023) 657 28 09

e-mail: zurominianka@smzurominianka.pl

Konta do wpłat

Bank Spółdzielczy w Żurominie:

93 8242 0008 2001 0002 2549 0001

Bank PKO B.P.:

54 1020 1592 0000 2402 0012 0642