Załącznik nr 2 do
Regulaminu udzielania zamówień SML-W „Żurominianka” wprowadzonego Uchwałą Rady
Nadzorczej Nr 22/2023 z dnia 12.09.2023r.
Zapytanie
ofertowe
1)
Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie
wielkości lub zakresu zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie okresowego (rocznego) przeglądu kominiarskiego w
lokalach mieszkalnych i użytkowych będących pod zarządem Spółdzielni
Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Żurominianka”, zgodnie z art. 62 ust. 1
pkt 1c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz z zachowaniem
aktualnych przepisów BHP i Ppoż.
2.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
Zakres
zamówienia obejmuje:
1. Sprawdzenie
drożności i szczelności kanałów kominowych oraz ich prawidłowego połączenia z
danym lokalem.
2. Odgruzowywanie
przewodów oraz inne dodatkowe prace konieczne do wykonania po przeprowadzeniu
przeglądu przewodu kominowego.
3. Wykonanie
protokołów z przeprowadzonego przeglądu (protokół musi być podpisany przez
osobę uprawnioną oraz pełnoletniego użytkownika lokalu).
4. W przypadku
nie wykonania całości zlecenia w jednym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do
wyznaczenia dwóch nowych terminów w tej samej cenie.
5. Zamówienie
obejmuje ok. 914 lokali mieszkalnych oraz 9 lokali użytkowych.
2)
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.06.2025 r.
3) Warunki
realizacji zamówienia
1.
Przedmiot
zamówienia należy dostarczyć do Administracji Spółdzielni na adres 09-300
Żuromin ul. Wyzwolenia 31 (pok. nr 7)
2.
Płatność nastąpi
w terminie 14 dni po dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.
4) Osoba
do kontaktów
W
sprawie przedmiotu zamówienia:
Hubert
Grabowski, tel. 509-637-707
Paweł Kowalczyk,
tel. 23 657-28-09
5)
Opis
sposobu przygotowania oferty
1.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę.
2.
Treść
oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
3.
Przed
upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu
na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
4.
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać:
·
Nazwę i adres oferenta.
·
Cenę jednostkową netto i brutto za
wykonanie kontroli okresowej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych oraz
użytkowych.
·
Wycena typowych robót kominiarskich.
·
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
·
Kopię posiadanych uprawnień
(kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim).
·
Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego
potencjału techniczno-kadrowego do wykonania zadania.
·
W przypadku osoby fizycznej: aktualny
wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz przynależność
do zrzeszenia kominiarzy.
·
W przypadku osoby prawnej: osoba wykonująca
i nadzorująca prace musi posiadać aktualny wpis na listę członków PIIB oraz
należeć do zrzeszenia kominiarzy.
·
Termin płatności.
6) Termin i sposób złożenia oferty przez
wykonawcę
1.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w
sekretariacie Spółdzielni (pok. nr 1) do dnia 14.05.2025 r. do godz. 12:00.
2.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2025 r. o godz. 11:00.
3.
W tytule oferty proszę wpisać: „Oferta na
przegląd kominiarski 2025”.
4.
Za termin złożenia oferty przyjęty będzie
dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
5.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1.
Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.
2. Cena
ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) i zaokrąglona do dwóch
miejsc po przecinku.
3. Oferta
powinna zawierać:
·
cenę jednostkową netto/brutto za wykonanie przeglądu w
jednym lokalu mieszkalnym,
·
cenę jednostkową netto/brutto za
wykonanie przeglądu w jednym lokalu użytkowym,
·
cenę jednostkową, niezbędną do
wystawienia nowego zlecenia w przypadku nie wykonania całości zamówienia w
założonych terminach (cena ta będzie podstawą do rozliczenia
ewentualnych dodatkowych zleceń na przeglądy w terminie uzupełniającym).
4. Wycena jednej roboczogodziny
odgruzowywania przewodów lub innych robót nieprzewidzianych (np. kucie,
wykonanie nawiewu).
8) Kryteria oceny ofert
1.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %
2.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
najniższa
cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów
=
——————————————————————————— x 100
cena brutto badanej oferty
3.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
4.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska
największą liczbę punktów spośród ofert podlegających
rozpatrzeniu.
9) Składanie
ofert dodatkowych.
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2.
Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
10)
Okoliczności, w których oferta nie podlega
rozpatrzeniu
1. Treść oferty nie odpowiada treści
zapytania ofertowego.
2. Jest nieważna na podstawie odrębnych
przepisów.
3.
Jeżeli
Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
11)
Podstawa nieudzielenia zamówienia
1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej
rozpatrzeniu.
2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty.
3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 9,
zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
4. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności
powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
5. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do
usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
6.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12)
Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
2.
Zamawiający
wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia
wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych
niezgodnych z prawdą.
3.
Ofertę wykonawcy
wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
4.
Zamawiający
bierze pod uwagę wyłącznie oferty sporządzone w formie pisemnej,
w zapytaniu ofertowym.
5. Oferenci mogą brać udział przy otwarciu ofert.