Zapytanie ofertowe – przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień SML-W „Żurominianka” wprowadzonego Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 22/2023 z dnia 12.09.2023r.

 

Zapytanie ofertowe


1)      Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej, z zastosowaniem hybrydowej pompy ciepła współpracującej z systemem energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych tj. wbudowanie pionowych turbin wiatrowych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku wielorodzinnym przy ul. Szpitalnej 97/123B”

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU) w budynku wielorodzinnym przy ul. Szpitalnej 97/123B w Żurominie, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii (OZE).

Zakres prac obejmuje:

  • Przebudowę zasilania instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU).
  • Budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,25 kW, z zastosowaniem modułów JA Solar 525W oraz falownika hybrydowego Deye.
  • Instalację turbin wiatrowych o łącznej mocy 3 kW (3 turbiny po 1000W każda, turbiny pionowe Dospel Dragon).
  • Montaż pompy ciepła powietrze/woda ROTENSO o mocy 10 kW, wraz z montażem dodatkowego zasobnika CWU o pojemności 400 litrów, co zapewni efektywne ogrzewanie wody użytkowej w budynku.

a) Wymagania

  • Gwarancja producenta z możliwością płatnego przedłużenia na wady ukryte.
  • Posiadanie podstawowych certyfikatów potwierdzających zgodność z normami w odniesieniu do parametrów i bezpieczeństwa.

b) Montaż Instalacji Fotowoltaicznej i Turbin Wiatrowych na Połaci Dachowej

W ofercie należy zawrzeć szczegółowe informacje dotyczące montażu instalacji fotowoltaicznej oraz turbin wiatrowych na dachu budynku, w tym:

  • Jaki system montażu przewidują Państwo dla instalacji fotowoltaicznej i turbin wiatrowych na dachach płaskich?
  • Należy określić nacisk instalacji na m² dachu lub podać pełną specyfikację materiałów użytych do montażu.
  • Jakie są wymagania odnośnie stanu technicznego dachów przed montażem?
  • Czy stosują Państwo systemy balastu? Jeśli tak, jaki jest nacisk na m² dachu?
  • Preferowanym przez nas rozwiązaniem jest kotwienie konstrukcji stelażu fotowoltaiki i turbin wiatrowych z odpowiednim uszczelnieniem dachu w miejscu kotwienia. Przy zastosowaniu tej metody należy podać szczegóły dotyczące zastosowanych materiałów oraz sposobu wykonania tych prac.

Przed rozpoczęciem prac zostanie przeprowadzone komisyjne przekazanie dachu, aby ocenić jego stan techniczny.

2)      Wymagane dokumenty

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :

  • Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Oferenta ( załącznik nr 1 ),
  • Wzór umowy – podpisany i zaakceptowany przez Oferenta ( załącznik nr 2 ),
  • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału techniczno-kadrowego do wykonania danego zadania (dopuszcza się kooperację podwykonawczą). ( załącznik nr 3 ),
  • Projekty techniczne instalacji CWU, instalacji fotowoltaicznej i turbin wiatrowych, przygotowane pod kątem uzyskania dofinansowania OZE  zatwierdzone przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami. ( załącznik nr 4 ),
  • Specyfikacje techniczne i gwarancje na wszystkie urządzenia. ( załącznik nr 5),
  • Wykaz zrealizowanych inwestycji o podobnym zakresie. ( załącznik nr 6),
  • Oświadczenie o współpracy z Zamawiającym w procesie przygotowywania wniosku o dofinansowanie Grant OZE. ( załącznik nr 7),
  • Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. ( załącznik nr 8),
  • W ramach oferty należy przedstawić szacunkowe minimalne i maksymalne koszty eksploatacyjne związane z: Podgrzaniem 1 m³ wody użytkowej. ( załącznik nr 9).
  • Program funkcjonalno-użytkowy przygotowany pod kątem złożenia wniosku o grant OZE. (załącznik nr 10),
  • Audyt energetyczny budynku. (załącznik nr 11).

Prosimy o uwzględnienie:

  • Zakładanych wskaźników sprawności i efektywności systemu.
  • Aktualnych stawek za nośniki energii, na podstawie których oszacowano koszty.
  • Wszelkich ewentualnych kosztów związanych z obsługą, serwisem i utrzymaniem instalacji.

3)      Termin wykonania zamówienia

     Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 lipiec 2025 roku.


4)      Warunki realizacji zamówienia

1.    Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ,,Żurominianka” ul. Wyzwolenia 31, 09-300 Żuromin, pokój nr 1 (Sekretariat).

2.    Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.

3.    Wykonawca odpowiada za prawidłową realizację instalacji zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi producentów urządzeń.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości i odbioru wykonanych prac.


5)      Osoba do kontaktów

1.         W sprawie przedmiotu zamówienia:

               Hubert Grabowski – tel. 509-637-707

               Paweł Kowalczyk – tel. 23 657-28-09


6)      Opis sposobu przygotowania oferty

1.         Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 

2.         Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

3.         Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.


7)      Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę

1.         Ofertę proszę złożyć do dnia do dnia 15.05.2025r. do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej, z zastosowaniem hybrydowej pompy ciepła współpracującej z systemem energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych tj. wbudowanie pionowych turbin wiatrowych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku wielorodzinnym przy ul. Szpitalnej 97/123B”

 

2.         Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

3.         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.         Termin otwarcia ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni w dniu 15.05.2025r. o godz. 11:00

 

8)      Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.         Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

2.         Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

 

9)      Kryteria oceny ofert

1.         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %

2.         Punkty zostaną obliczone wg wzoru:

 

                                              najniższa cena  brutto spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów  =  ———————————————————————————–  x  100

                                                                                           cena  brutto badanej oferty

 

3.         Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać  – 100.

4.         Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.


10)   Składanie ofert dodatkowych.

1.    Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert  jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

2.    Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


11)   Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu

1.    Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2.    Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3.    Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.


12)   Podstawa nieudzielenia zamówienia

1.    W przypadku odrzucenia wniosku o dofinansowanie na niniejszą inwestycję w ramach tzw. grantu OZE.

2.    Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

3.    Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

4.    W przypadku, o którym mowa w punkcie 9, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.

5.    Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

6.    Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


13)   Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.

2.    Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

3.    Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4.    Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty sporządzone w formie pisemnej,
w zapytaniu ofertowym.

5.    Oferenci mogą brać udział przy otwarciu ofert.

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Dane kontaktowe
SMLW "Żurominianka"

Adres

ul. Wyzwolenia 31 

09-300 Żuromin

 

Telefon

tel.: +48 (023) 657 28 09

e-mail: zurominianka@smzurominianka.pl

Konta do wpłat

Bank Spółdzielczy w Żurominie:

93 8242 0008 2001 0002 2549 0001

Bank PKO B.P.:

54 1020 1592 0000 2402 0012 0642