Załącznik nr 2 do
Regulaminu udzielania zamówień SML-W „Żurominianka” wprowadzonego Uchwałą Rady
Nadzorczej Nr 22/2023 z dnia 12.09.2023r.
Zapytanie
ofertowe
1)
Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia
jest „Przebudowa instalacji ciepłej wody
użytkowej, z zastosowaniem hybrydowej pompy ciepła współpracującej z systemem
energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych tj. wbudowanie
pionowych turbin wiatrowych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku
wielorodzinnym przy ul. Szpitalnej 97/123B”
2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa
instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU) w budynku wielorodzinnym przy ul.
Szpitalnej 97/123B w Żurominie, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
(OZE).
Zakres prac obejmuje:
- Przebudowę
zasilania instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU).
- Budowę
instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,25 kW, z zastosowaniem modułów JA
Solar 525W oraz falownika hybrydowego Deye.
- Instalację
turbin wiatrowych o łącznej mocy 3 kW (3 turbiny po 1000W każda, turbiny
pionowe Dospel Dragon).
- Montaż
pompy ciepła powietrze/woda ROTENSO o mocy 10 kW, wraz z montażem
dodatkowego zasobnika CWU o pojemności 400 litrów, co zapewni efektywne
ogrzewanie wody użytkowej w budynku.
a) Wymagania
- Gwarancja
producenta z możliwością płatnego przedłużenia na wady ukryte.
- Posiadanie
podstawowych certyfikatów potwierdzających zgodność z normami w
odniesieniu do parametrów i bezpieczeństwa.
b) Montaż Instalacji
Fotowoltaicznej i Turbin Wiatrowych na Połaci Dachowej
W ofercie należy zawrzeć
szczegółowe informacje dotyczące montażu instalacji fotowoltaicznej oraz turbin
wiatrowych na dachu budynku, w tym:
- Jaki
system montażu przewidują Państwo dla instalacji fotowoltaicznej i turbin
wiatrowych na dachach płaskich?
- Należy
określić nacisk instalacji na m² dachu lub podać pełną specyfikację
materiałów użytych do montażu.
- Jakie są
wymagania odnośnie stanu technicznego dachów przed montażem?
- Czy
stosują Państwo systemy balastu? Jeśli tak, jaki jest nacisk na m² dachu?
- Preferowanym
przez nas rozwiązaniem jest kotwienie konstrukcji stelażu fotowoltaiki i
turbin wiatrowych z odpowiednim uszczelnieniem dachu w miejscu kotwienia.
Przy zastosowaniu tej metody należy podać szczegóły dotyczące
zastosowanych materiałów oraz sposobu wykonania tych prac.
Przed rozpoczęciem prac
zostanie przeprowadzone komisyjne przekazanie dachu, aby ocenić jego stan
techniczny.
2) Wymagane dokumenty
Na
ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :
- Formularz
ofertowy – wypełniony i podpisany przez Oferenta ( załącznik nr 1 ),
- Wzór
umowy – podpisany i zaakceptowany przez Oferenta ( załącznik nr 2 ),
- Oświadczenie
o posiadaniu niezbędnego potencjału techniczno-kadrowego do wykonania
danego
zadania (dopuszcza się
kooperację podwykonawczą). ( załącznik nr 3 ),
- Projekty
techniczne instalacji CWU, instalacji fotowoltaicznej i turbin wiatrowych,
przygotowane pod kątem uzyskania dofinansowania OZE zatwierdzone przez osoby z odpowiednimi
uprawnieniami. ( załącznik nr 4 ),
- Specyfikacje
techniczne i gwarancje na wszystkie urządzenia. ( załącznik nr 5),
- Wykaz
zrealizowanych inwestycji o podobnym zakresie. ( załącznik nr 6),
- Oświadczenie
o współpracy z Zamawiającym w procesie przygotowywania wniosku o
dofinansowanie Grant OZE. ( załącznik nr 7),
- Pełnomocnictwo
do złożenia oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. (
załącznik nr 8),
- W ramach
oferty należy przedstawić szacunkowe minimalne i maksymalne koszty
eksploatacyjne związane z: Podgrzaniem 1 m³ wody użytkowej. ( załącznik nr
9).
- Program
funkcjonalno-użytkowy przygotowany pod kątem złożenia wniosku o grant OZE.
(załącznik nr 10),
- Audyt
energetyczny budynku. (załącznik nr 11).
Prosimy
o uwzględnienie:
- Zakładanych
wskaźników sprawności i efektywności systemu.
- Aktualnych
stawek za nośniki energii, na podstawie których oszacowano koszty.
- Wszelkich
ewentualnych kosztów związanych z obsługą, serwisem i utrzymaniem
instalacji.
3)
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 lipiec 2025 roku.
4) Warunki
realizacji zamówienia
1. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć
do Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ,,Żurominianka”
ul. Wyzwolenia 31, 09-300 Żuromin, pokój nr 1 (Sekretariat).
2. Płatność nastąpi w terminie 14 dni po
dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.
3. Wykonawca odpowiada za prawidłową
realizację instalacji zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi
producentów urządzeń.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli
jakości i odbioru wykonanych prac.
5) Osoba
do kontaktów
1.
W sprawie przedmiotu zamówienia:
–
Hubert Grabowski – tel.
509-637-707
–
Paweł Kowalczyk – tel.
23 657-28-09
6) Opis
sposobu przygotowania oferty
1.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę.
2.
Treść
oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
3.
Przed
upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone
Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania
ofert.
7) Termin
i sposób złożenia oferty przez wykonawcę
1.
Ofertę proszę złożyć do dnia do dnia 15.05.2025r.
do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Przebudowa instalacji ciepłej wody
użytkowej, z zastosowaniem hybrydowej pompy ciepła współpracującej z systemem
energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych tj. wbudowanie
pionowych turbin wiatrowych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku
wielorodzinnym przy ul. Szpitalnej 97/123B”
2.
Za
termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez
Zamawiającego.
3.
Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.
Termin otwarcia ofert nastąpi w siedzibie
Spółdzielni w dniu 15.05.2025r. o godz. 11:00
8) Opis
sposobu obliczenia ceny oferty
1.
Cena
ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu
zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami w tym zakresie.
2.
Cena
ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku.
9) Kryteria
oceny ofert
1.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %
2.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
najniższa cena brutto spośród
badanych ofert
ilość uzyskanych punktów
= ———————————————————————————– x 100
cena brutto badanej oferty
3.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
4.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska
największą liczbę punktów spośród ofert podlegających
rozpatrzeniu.
10) Składanie
ofert dodatkowych.
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2.
Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
11) Okoliczności,
w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
1. Treść oferty nie odpowiada treści
zapytania ofertowego.
2. Jest nieważna na podstawie odrębnych
przepisów.
3.
Jeżeli
Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
12) Podstawa
nieudzielenia zamówienia
1. W przypadku odrzucenia wniosku o dofinansowanie
na niniejszą inwestycję w ramach tzw. grantu OZE.
2. Nie złożono żadnej oferty podlegającej
rozpatrzeniu.
3. Cena najkorzystniejszej oferty lub
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
4. W przypadku, o którym mowa w punkcie
9, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
5. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności
powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
6. Postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13) Informacje
dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo
sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez
Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania
Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie
informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z
postępowania uznaje się za odrzuconą.
4. Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie
oferty sporządzone w formie pisemnej,
w zapytaniu ofertowym.
5. Oferenci mogą brać udział przy otwarciu ofert.
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2