Zapytanie ofertowe – zakup opału

1)     Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup wraz z dostawą, ważeniem i rozładunkiem opału w postaci pelletu drzewnego, wykonanego z trociny stolarskiej w ilości 150 ton.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)     Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ,,Żurominianka” ul. Wyzwolenia 31, 09-300 Żuromin zleca:

      dowóz, ważenie i rozładunek opału w postaci pelletu drzewnego, wykonanego z trociny stolarskiej w ilości 150 ton do miejscowości:

      Bieżuń ul. Leśna 1

      Lubowidz ul. Leśna 5

zgodnie z poniższym harmonogramem.

2)     Produkt winien spełniać wymagania wymienione poniżej parametry techniczne zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz  parametry techniczne :

 

     kaloryczność ≥18 GJ/t (≥5.0 kWh/kg)

     wilgotność maksymalna ≤ 10%

     gęstość nasypowa powyżej 650 kg/m3

     wytrzymałość mechaniczna ≥ 99 %

     zawartość popiołu ≤ 0,3%

     średnica 6 mm ± 1 mm

     długość 3,15 mm – 40 mm

     certyfikat DIN-Plus lub certyfikat EN-Plus A1

     opakowanie zbiorcze Big-Bag o pojemności 1 tony

 

3)     Dostawa zgodnie z poniższym harmonogramem dostaw poprzez telefoniczne zamówienie Zamawiającego:

 

Lubowidz

Bieżuń

Sierpień 2024

6 ton

 

Wrzesień 2024

6 ton

 

Październik 2024

12 ton

6 ton

Listopad 2024

12 ton

6 ton

Grudzień 2024

18 ton

6 ton

Styczeń 2025

12 ton

6 ton

Luty 2025

12 ton

6 ton

Marzec 2025

12 ton

6 ton

Kwiecień 2025

6 ton

6 ton

Maj 2025

6 ton

 

Czerwiec 2025

6 ton

 

 

4)     Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od zadeklarowanych ilości dostaw pelletu w granicach maksymalnie 10% całkowitego zapotrzebowania zarówno ponad jak i poniżej tego zapotrzebowania.

5)     Pellet dostarczony będzie na koszt Wykonawcy

6)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, wielkości i terminów dostaw.

7)     Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

3.     Wymagane dokumenty

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :

·         Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Oferenta ( załącznik nr 1 ),

·         Wzór umowy – podpisany i zaakceptowany przez Oferenta ( załącznik nr 2 ),

·         Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych .

·         Certyfikat jakości pelletu

2)     Termin wykonania zamówienia

     Termin wykonania zamówienia:  od zawarcia umowy do 30.06.2025r.

 

 

 

3)     Warunki realizacji zamówienia

1.     Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty, kuriera bądź doręczona osobiście do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ,,Żurominianka” ul. Wyzwolenia 31, 09-300 Żuromin, pokój nr 1 (Sekretariat).

4)     Osoba do kontaktów

1.      W sprawie przedmiotu zamówienia:

        Hubert Grabowski – tel. 509-637-707

        Paweł Kowalczyk – tel. 23 657-28-09

5)   Opis sposobu przygotowania oferty

1.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 

2.      Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

3.      Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

6)   Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę

1.      Ofertę proszę złożyć do dnia 07.08.2024r. do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup wraz z dostawą, ważeniem i rozładunkiem 150 ton pelletu”..

2.      Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.      Termin otwarcia ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni w dniu 07.08.2024r. o godz. 11:00

7)   Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.      Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

2.      Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

8)   Kryteria oceny ofert

1.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %

2.      Punkty zostaną obliczone wg wzoru:

 

                                                                                                                                              najniższa cena  brutto spośród badanych ofert

ilość uzyskanych punktów  =  —————————————————————-  x  100

                                                                                    cena  brutto badanej oferty

 

3.      Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać  – 100.

4.      Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.

9)   Składanie ofert dodatkowych.

1.   Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert  jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

2.   Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

10)       Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu

1.   Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2.   Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3.   Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

11)       Podstawa nieudzielenia zamówienia

1.   Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

2.   Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

3.   W przypadku, o którym mowa w punkcie 9, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.

4.   Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

5.   Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

12)       Informacje dodatkowe

1.   Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.

2.   Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

3.   Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4.   Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty sporządzone w formie pisemnej,
w zapytaniu ofertowym.

5.   Oferenci mogą brać udział przy otwarciu ofert.

Dane kontaktowe
SMLW "Żurominianka"

Adres

ul. Wyzwolenia 31 

09-300 Żuromin

 

Telefon

tel.: +48 (023) 657 28 09

e-mail: zurominianka@smzurominianka.pl

Konta do wpłat

Bank Spółdzielczy w Żurominie:

93 8242 0008 2001 0002 2549 0001

Bank PKO B.P.:

54 1020 1592 0000 2402 0012 0642