Informacja Zarządu

W związku z Uchwałą nr 20/2023 z dn. 27.06.2023r. Walnego Zgromadzenia Członków dot. informowania mieszkańców o podjętych działaniach,

ZARZĄD Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej  „Żurominianka” w składzie: Arkadiusz Lewandowski – Prezes Zarządu i 2 Członkowie Zarządu: Dariusz Jackowski i Mariusz Jarzynka, niniejszym informuje:

 

Zarząd kieruje Spółdzielnią oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Do zadań statutowych Zarządu należą:

          podejmowanie uchwał w sprawie przyjęcia w poczet członków Spółdzielni,

          zawieranie umów o budowę lokali,

          zawieranie umów o ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu,

          zawieranie umów o ustanowienie odrębnej własności lokalu,

          zawieranie umów o przeniesienie własności lokalu,

          zawieranie umów najmu lokali oraz umów dzierżawy gruntów,

          sporządzanie projektów planów gospodarczych

          prowadzenie gospodarki Spółdzielni na podstawie uchwalonych planów i wykonywanie
związanych z tym czynności organizacyjnych i finansowych,

          zabezpieczanie majątku Spółdzielni,

          sporządzanie rocznych sprawozdań i sprawozdań finansowych oraz przedkładanie ich do 

          zatwierdzania Walnemu Zgromadzeniu,

          udzielanie pełnomocnictw,

          zwoływanie Walnego Zgromadzenia,

          zaciąganie kredytów bankowych i innych zobowiązań,

          współdziałanie z organizacjami spółdzielczymi oraz z innymi organizacjami.

 

W celu realizacji powyższych zadań, w okresie styczeń – grudzień  2024r.   Zarząd wykonał:

Ø  12 uchwał ws. przyjęcia w poczet członków SML-W „Żurominianka”, 10 uchwał w sprawach organizacyjno – regulaminowych oraz 3 zarządzenia;

Ø  odbył 12 protokółowanych posiedzeń oraz 13 posiedzeń wspólnie z Radą Nadzorczą służąc jej głosem doradczym;

Ø  zawarł 3 umowy ustanowienia odrębnej własności;

Ø  przygotował analizę finansowo – gospodarczą za poszczególne zakończone okresy: I, II i III kwartał/2024;

Ø  opracował Plan remontów na 2024 rok;

Ø  przygotował i przeprowadził  10  postępowań przetargowych dot. następujących inwestycji: wycinka drzew i rębakowanie, okresowa kontrola inst. el. i piorunochronnej, okresowa kontrola 5-letnia instalacji el., gazowej i kominiarskiej, dostawa pelletu, okresowa kontrola budowlana, termomodernizacja ściany wzdłużnej Wyzwolenia 49B, termomodernizacja ściany wzdłużnej Lidzbarska 22/34, wymiana ciepłomierzy Szpitalna 89/93, instalacja domofonowa Wyzwolenia 49B, przebudowa zasilania instalacji c.o. Żeromskiego 70/74A, Żeromskiego 70/74B, Żeromskiego 70/74C, Żeromskiego 70/74D, Żeromskiego 68A;

Ø  podjął współpracę zawiązując umowę zlecenie/dzieło dot.: obsługi strony www, konserwacji i bieżących napraw w zasobach, wykonania prac ogólnogospodarczych sezonowych, szkoleń BHP/oceny ryzyka zawodowego, okresowej kontroli przewodów wentylacyjnych, spalinowych i gazowych, wykonania operatu szacunkowego, wykonania dokumentacji projektowej wzmocnienia budynku z wielkiej płyty, wykonania kontroli technicznej budynków, wykonania audytów energetycznych, wykonania remontu instalacji wewn. instalacji zimnej wody, porozumienia ws. odpracowania długu, wykonanie ekspertyzy technicznej dachów na Osiedlu Żeromskiego;

Ø  podjął współpracę zawiązując umowę o wykonanie prac remontowych dot.:  wykonania ciągu pieszego z kostki Wyzwolenia 23, 25, 27, wykonania podestu z podjazdem Wyzwolenia 23, remontu nawierzchni bitumicznych w zasobach, wykonanie cyfrowej instalacji domofonowej Wyzwolenia 49B;

Ø  podjął współpracę dot. zamontowania 3 automatów paczkowych w zasobach Spółdzielni;

Ø  wykonał szlaban parkingowy Wyzwolenia 29;

Ø  zawarł umowę telekomunikacyjną na przeprowadzenie światłowodu na nieruchomościach Spółdzielni;

Ø  sporządził  3 nowe regulaminy: udzielania zamówień, wynajmu pomieszczeń wspólnych, spłaty zadłużenia w formie odpracowania długu;

Ø  dokonał wpisów do Ksiąg Wieczystych lokali mieszkalnych – wpisy hipoteki przymusowej – ws. 2 dłużników Spółdzielni, 1 dłużnika skierował na drogę postępowania sądowego w celu wyegzekwowania zadłużenia oraz prowadzi 3 postępowania ws. ustalenia spadkobierców po zmarłych dłużnikach;

Ø  prowadził postępowanie sądowe – sprawa cywilna o zapłatę – ugoda;

Ø  realizował funkcje pracodawcy w stosunku do pracowników nawiązując/rozwiązując/przedłużając pierwsze/kolejne umowy o pracę.


ZARZĄD dziękuje wszystkim Mieszkańcom i Podwykonawcom za współpracę.

Dane kontaktowe
SMLW "Żurominianka"

Adres

ul. Wyzwolenia 31 

09-300 Żuromin

 

Telefon

tel.: +48 (023) 657 28 09

e-mail: zurominianka@smzurominianka.pl

Konta do wpłat

Bank Spółdzielczy w Żurominie:

93 8242 0008 2001 0002 2549 0001

Bank PKO B.P.:

54 1020 1592 0000 2402 0012 0642